November 5, 2010

Going Back Home

Akhirnya, akan kembali jugak aku ke Puchong. Tempat tinggal, berkumpulnya kawan-kawan sepermainan aku dari kecik, yang dari umur 5 tahun, sampai la yang baru kenal 2-3 tahun lepas. Kepada yang follow blog nih, sorry sangat2, sebab tak dapat update frequently macam dulu. I was so damn busy these 1 whole week, with my digital logic lab design project. But then , all the effort was worthless. Why? Because we forgot about Deepavali. And we supposed to give a presentation to our lab instructor in the same week. Man, how sucks it was. 



Bayangkan, orang lain, abes final exam, trus berambus balik rumah, enjoy kat rumah, gi mancing, gi kacau orang, tengok wayang, jahanamkan lane bowling Alamanda, koyakkan wallet depan arcade. Tapi aku, still di rumah sewa tercinta, bangun tidur, trus mengadap notes dan simulator digital logic. Canteeeeekkkk -,-"



Tapi minggu ni tak laa seteruk yang aku sangka. Sebab buah hati aku pun balik lambat, so kitorang dapat la hang out kejap... err... ok, hang out lama2. Takde maknanya bila da jumpa, nak lepak kejap2. Memasing rindu tak tentu arah. Haha :D Apapun, we're both happy, and I'm going to try hard, and all out to keep it that way, if Allah willing, until the end of my breath. I don't want to lose the one that loves me honestly, without any hidden reasons, and with all her heart and might to love me, to make me happy, and to make me feel precious to her. And I don't want her to be all alone again, just like myself when I found her before. I'll try, sayang. I'm trying to be a better person, for you, Nur Liyana Inani Binti Zainal Bin Janis, and for my family, my friends, and my future life, and hereafter, specifically. I can't do it alone. I can't get pass through all the obstacles that I'm going to face from now on by myself. I need you, dear. I need you, to be besides me, encouraging me, giving me support, a shoulder to cry on when I'm extremely down, and a smile to see when I'm being on the top, with you, always besides me, no matter how bad or how sweet its gonna be. Because I love you. And only you. No one else. I don't want anyone else after you. Because I'm going to make it so that there is no "after you" in our relationship.



 Kat Alamanda <3 <3 :) :)



 Jadi, apa kesudahan projek digital logic? Entah :D 

Bismillahi-Tawakkaltu-'Alallah-Laa-Haula-Walaa-Quwwata-Illabilla-Hil'ali-'Il-Azim

Apa aktiviti yang akan aku buat kat rumah sempena cuti sebulan ni?
[x] bantu adik aku, Nur Fazlin Zainal Abidin dalam menghadapi SPM tahun ini.
[x] tolong adik aku yang kat atas tadi ni untuk apply UPU, Matriks, Bla bla bla.
[x] bantu dua lagi adik-adik aku yang kecil kat bawah aku, Muhammad Izzat dan Muhammad Izuwan dalam pelajaran diorang, especially English.
[x] try cari sumber untuk bantu kewangan dan pengisian poket aku cuti ni.
[x] men game? hurm. kurang kot. banyak benda len buat.
[x] mesej, mesej, mesej, call, call, call, my sweet lovely buah hati, Nur Liyana Inani Binti Zainal.
[x] buat apa-apa yang patu
[x] constant part time : anta Izuwan pegi sekolah hari-hari.
[x] standard big brother job at home : given by my Mom and Dad.
[x] what else? I think that's all. There might be something else, but nevermind, all that will come by itself when it is time.


Ada lagi apa-apa yang patut aku taburkan kat post kali ni? Hurm.

[][][] nama ayah dia dan ayah saya lebih kurang sama, Zainal :)
[][][] nama adik beradik dia lebih kurang macam adik beradik saya, Izzat :)
[][][] Saya Rindu Awak, Buchuk :D <3







/*are you tired of reading all these lovey dovey stuff? I don't care much XD*/




 

No comments: