January 15, 2010

Sign Painter - Goolification..Eew

exam dah pun abes, trex je yang tak selesai-selesai lagi exam dia. amik ko trex, amik ko! haha.
tangan aku pun da makin rajin nak update blog ni, even ntah apa-apa yang aku tulis, dan siapa yang bernasib baik sangat sebab ada masa nak baca aku merepek.

bila time cuti ni, banyak budak-budak away dari hostel masing-masing, jadi tenet pun lajulah sedikit. err, betul, sikit je. boleh la kalau nak buat download muvi pendek-pendek, padahal aku da download paranormal activity, cite wayang tu, pendek apanya. ah, janji dapat tengok. hehe.

minggu ni aku balik umah, take-home-quiz circuit 2 tak siap lagi, deadline isnin depan ni. hurm, mintak adik-adik aku buatkan jela bila kat umah nanti.

test static hari tu macam terbaik. macam, aku tak kata konfiden, pasti dan secara sahih serta mutlaknya terbaik. cuma soalan-soalan dia lebih mudah dari yang candidates sangkakan. bagus la, boleh gak score awal-awal ni. da test 2 nanti konfem lagi susah punya.

lapar...
lapar...
lapar...

jom piza... 

No comments: