January 12, 2010

Apakah?

pukul 10:41pm, malam ni abes dah exam digital logic [dilo] aku. keputusannya entah macam mana, itu yang kita tak tau. tapi mudah-mudahan, dapat la yang cun-cun skit, jangan yang macam sarung nangka dah la.

haris lak tetiba mula dengan kerenah mengidam dia lagi, ajak pegi makan pada masa yang xberapa nak sesuai. sume tengah malas. tengok, nak makan pun malas, inikan pegi tempat makan yang jauh sebatu tu, [padahal upten je, jalan kaki 5minit da sampai, ceh]

so terus jela aku balik umah, mengadap laptop, daus jela yang pegi temankan haris tapau. balik je dia bawak kudap-kudap, best betul. jajan perisa durian, hihi. lama betul tak makan kropok ni. dulu masa kecik bapak aku selalu belikan, even aku kurang berkenan sebab tak suka langsung ngan durian masa tu. skng ni tetiba suka lak. 


adoi, abes download aku tergendala, tak pasal-pasal pulak connection ni buat hal, bila la nak abes muvie ni aku download. oh, aku download cite Paranormal Activity, so tak payah la nak tengok kat wayang lagi. tengok kat rumah boleh baring-baring, makan mekdi sambil tengok trex menari-nari tak tentu pasal.


lusa ada exam static. tu jela yang last, sebelum exam circuit design bila lepas cuti mid-term ni. esok kena start study banyak-banyak balik. adoi, kenapa la student electric kena blajar subjek mekanikal, and vice versa? nak gantung gambar kat dinding takkan nak kena kira jugak resultant force gambar tu acting pada paku dan tali tu, or hook tu. takpela, maybe pasni aku dapat rezeki kerja buat kren ke, buat jambatan ke, boleh applykan apa yang aku da blaja ni, ye dak?


baring-baring, sambil main sms ni tetiba buat aku tepikir pulak. budak yang aku sms ni sibuk crite dia da break dengan ex dia, and skang dengan pakwe baru. tanya pesal break, dengan mudah dan senang-lenangnya, ex beliau jahat, tak macam pakwe barunya ni. dan ex dia gatal. haiya, mana ada orang baik dalam dunia ni. tambah-tambah bila couple. konfem taching sana, tach sini, cuit sana, cuit situ. tapi ada gak yang tak sentuh langsung, cuma agak tak berapa nak senang nak cari couple camtu. yang aku pikirkan, senang betul dia labelkan ex dia jahat. layak ke kita untuk labelkan orang yang kita belum betul-betul cukup kenal sebagai orang yang baik or jahat? 


argh, ngantuknya. -_-"


---

No comments: