January 12, 2011

Nonsense

Dah lama sangat-sangat aku tak update blog yang satu ni. Kesian dia. Mana taknya, aku asek melekat kat FB, takpun Tumblr. Kadang-kadang, aku rasa bagus gak kalau rumors yang kata FB akan tutup March ni jadi betul. At least sume orang akan ada life diorang balik.

Sume akan keluar rumah, cari kawan baru cara manual macam dulu, which is proven to be the most effective way. Tapi still, memang tak boleh nak buat apa la. Bukan aku yang control FB, tapi at least aku control diri aku sendiri. Kalau kat Tumblr pulak, tu memang jadi tempat aku merapu, aku merepek-repek dalam BI. Hah, nak baca? Aku da bagi link before this, pandai-pandai la cari. Lagipun skang yang follow Tumbl tu just sorang je. Klau ikutkan aku taknak bagi sesiapa jumpa pun. Well, maybe aku nak sebenarnya, just link dia aku akan sorok kat memana tempat, contoh kat dalam info FB aku ke, so sape-sape yang agak-agak takde keje tu, boleh la cari.

Memang malam ni aku high sikit. Tak tau kenapa. Rasa macam kat awang-awangan. Nak kata aku amik benda illegal, memang takde ah. Kepala rasa serabut gila. Ah, lagi sekali.
Aku tau, korang yang follow blog aku ni, memang dah faham sangat dengan rutin harian aku kan? Problem problem problem. Padahal benda kecik je. Well, untuk korang dan orang lain mungkin kecik, tapi bagi aku. Mangai.

Ok, I'm just exaggerating.

By the way, aku try nak amik langkah "Lantak Laa", "Biar Jela" dan lain-lain yang seumpama dengannya. Tapi tak boleh. Orang kata, ko lari camne pun dari perasaan ko, dari kebenaran, realiti yang menyakitkan tu akan tetap datang pada ko, tak kira selaju mana ko cari, ko try elakkan. Jadi apa yang boleh kita buat, cuma kuatkan badan, kuatkan hati, kuatkan minda, hadapi dengan setenang yang boleh. Itu jela yang boleh.


Semoga aku dapat hadapi masalah ni dengan tenang, InsyaAllah.

No comments: