October 29, 2010

Nyamuk

Hai nyamuk. Mentang-mentang la aku baring pakai seluar pendek je, tak pakai baju, ko kerjakan kaki aku, lengan aku puas-puas ye. Ahh, malam yang indah. Tipikal Malaysian nightlife :D "Jam menunjukkan pukul 3.45 minit pagi", bak kata handphone member rapat aku yang sekarang ada kat Klang. Aku baru je habis bersembang ngan buah hati aku. Huhu, rindu :(
Lusa da paper kedua last aku. Esok last day study, pastu bersedia menghadap 2 paper, 2 hari berturut-turut. Ingat before dia balik, nak ajak keluar kejap. Tapi duit pulak tarak. Ishk2. Nak makan pun, aku ada RM10 untuk 5 hari. Wow, hebat  -_-"  Tambah-tambah pulak.........









"Adoi! Argh, nyamuk!!!!!1111 Ko ni memang melampau!!!!!11111"







*Harap Maaf, Siaran Tertunda. Segala Kesulitan Amat Dikesali. Tak Puas Hati? Lantak Pi!! :D











No comments: