April 19, 2010

Kita Pernah Jumpa?

sejak dua menjak ni, macam-macam benda jadi. masalah pun bertimbun-timbun. status penganggur rasmi wilayah persekutuan puchong aku still tak berubah-ubah. bila agaknya dapat kerja part-time ni. ishk. mati akal aku duk umah for another 2 months.

semalam dapat jugak la aku berdekah-dekah kat satu blog ni. saja je tetiba rasa nak blogwalking, then sampai lak kat situ. nama blog,Harian Metroll. aku rasa memang cukup terbaik blog ni, even sume cerita-cerita mahupun berita yang dipaparkan adalah pembohongan yang terang lagi bersuluh semata-mata. korang search jela kat google. mesti ada. memang salah satu lagi alternatif blog untuk korang usha hari-hari, selain blog AbyRad, Oh!Tidak, dan entah hape-hape blog lagi yang memang menarik gila. 

kengkadang aku blur gak ngn blog aku ni sendiri. yela, blog tak bertema pun. da macam diari. tapi tak macam diari. hah, terbaik. hurm, takpe. korang decide jela sendiri kayh blog aku ni pasal apa. tapi ikut dari kata hati personaliti aku yang lagi satu, ni blog untuk merepek-repek dan merapu meraban tak tentu hala. err, aku ada split personality? tak kot. memain jela. karang kalau kantoi aku ni gila, konfem korang tanak kawan ngan aku. haha.

dan tak semena-mena jugak semalam, aku dapat rasa yang aku bakal mengikut jejak langkah kebanyakan hero-hero crite drama komedi kat TV2 tuh, sampai umur 30 pun tak kahwin-kahwin. pesal? entah. to fidayu, i'm so sorry. am tak rasa macam nak ada komitmen apa-apa pun skang ni except study. kawan rapat je boleh la. sorry ea. huhu.

err, ada lagi ke yang baca blog aku ni? ah, peduli apa aku. lagipun kat mana lagi aku nak merepek-repek camni kalau tak kat blog aku sendiri, kan kan kan? nak tulis kat kertas, tunggu aku repeat SPM paper BM la kot. 

bye bye.
-away karok dalam jamban-

No comments: