April 20, 2009

Hari Ini Saya Dapat ....

hari ini.

-saya beli RAM lappy baru
-saya dapat tau orang yang mkn roti canai byk sgt, blh kne obesiti cpt, darah tinggi, mcm2 perkara lain.
-saya dapat tau orang yg mkn nasi lemak byk sgt pun, blh pendek umur sebab masalah jantung dan kencing manis, darah tinggi turut terselit.
-saya dapat tau keadaan sosial saya sekarang dah berubah, lantak pi la. ang nak buat pa kat aku, nak sisihkan aku ka, itu ang punya pasai, aku xnak amek tau.
-saya dapat rasa ketenangan hati kembali bila sejak kebelakangan nih rasa macam orang takde arah tuju.
-saya dapat rasa apa yang best bila sorang2.
-saya kemas bilik saya, sekemas mungkin macam orang nak sambut pengantin. ( err, bilik pengantin lagi sepah rasanya )
-saya dapat berfikir dengan tenang dan waras kembali.
-saya dah tak hirau apa org nak buat kat saya, anda tak puas hati? datang jumpa saya segera dan tumbuk sebiji dimuka, serta nyatakan sebab berbuat demikian, saya xmarah. ( daripada korang yg berkaitan ckp2 belakang. )
-saya buat kuiz fizik dengan hampeh sekali.


ok, itu saja.

4 comments:

fakhruddin said...

err? ko jangan buat mitos pulak. favourite aku nasi lemak tuh huhu

arm said...

aku xbuat mitos laa.
oh, ko agak2 apa aku rasa bila baca info nih, sdgkn skali aku mkn roti cnai smp 8 kping, ngn nasi lemak smpai stgh periuk. XDD

sadis gila tau x. ishk2.

---

fakhruddin said...

oho kalau macam tu, maksudnya ko mati lagi cepat dari aku la? hahaha kidding >.<

arm said...

haha. ok gak tuh. xyah ar aku ngadap benda2 yg buat aku sakit hati lg. XDD

---