March 3, 2009

Malam Ini : Sup Campbell's Pujaan Ramai

"MTAF ye, bukan MATF, kat situ memang boleh konfius ckit, jadi jangan tersalah, ok?". Begitulah sedikit cebisan dari luahan isi hati dan perut Mr. Zin kepada kami, pelajar-pelajar UNITEN Tercinta pabila menghadiri kelas pertama subjek Kor Uniten. oh, meriah sungguh. gelak tawa di sana sini, dan ramai bersyukur tidak memilih Mr. Zubir sebagai penceramah @ pencaci @ peluah bahasa-bahasa kasar yang begitu indah, tersusun dan mengikut nada tinggi rendahnya yang jitu kepada mereka. tapi, gundah gulana di hati ini tiada siapa-siapa yang tahu, apatah lagi mengambil kisah mahupun tauladan. ( sesi merapu kembali selepas ini )

----------------

"err, saya tina. awak?"

"saya izham. panggil am sudeyh."

"huish,ijat! daus! haha! budak puchong bersama aku."

"am,kau jadi sarjan lah, boleh? ala, kau jela yang jadi."

"err, tak apa ke aku jadi nih? boleh ke aisyah? ( hati yang vibrate 101% meningkat kepada 203.5% ketika bertentang mata dengannya buat beberapa kali )"

"ok, apis, kau jadi koperal. daus, kau nak kan? yang lain nak tak? ke setuju je?"

"ok lah tu. sape nama kau tadi, am ek?"

*bersurai*


-----------------------


tenangkan diri. kemas bilik dulu ( dari ahad baju dan seluar bergumpal-gumpal atas katil ). selak-selak buku kalkulus dan kimia dulu. kalau boleh dengan fizik sekali, baru relaks. jangan jadi macam semalam. ok. MTAF = keletihan melampau bersama lab kimia dan fizik yang semakin menekan kalbu dan jiwa nurani sang pelajar yang lemah.

tolonglah Mr. Kuru, bagi lah excuse. saya lapar.

*nangis*









TAMMAT





p/s : tiada kaitan dengan tajuk di atas.

12 comments:

heqing said...

congrat again...
hahaha....
but actually quite miss my secondary sch wind band marching time....
tat really memorable n xciting although vry tired, much more tired then kawad.....
bt really miss it....

arm said...

ha2.
band marching surely much more tide.
but i really2 miss to march in d dataran merdeka on d night.
like my previous year in teknik.
d competition strted only at 8 oclock.
and i march on 11 pm.
ha2.

then sum1 hugged me.
XD

---

heqing said...

tired but fun....
cz last time wen de senior videocam down de formation during de competition...
really satistfied and happy cz we had made a lot of beautiful shape and formation...
^^

owh....
ok...
hmmm...
dunno wanna say wat...
haha....
^^

arm said...

ha2.
hurm.
let see.
what's the correct word for d feel actually.
'jealous'?

haha
XD

---

heqing said...

haha...
lalala~
XD

arm said...

ha2
now u r blushing
ha2

---

heqing said...

blushing?
are you sure?
hihi....
no comment~
^^

arm said...

err.
ha2.

me too.

---

fakhruddin said...

ops...did I interrupt you both?
blushing, jealous, hugged...
what else?
sorry2...
haha =p

arm said...

hoi kudin.
dem.
haha.
there are no such thing as hugged here right now! XD

ha ha .
don't touch hermione.
ginny also!

both of them are mine,right dears?
^^,

---

fakhruddin said...

err dalam blog memang la takde hug hug ni. kalau kat luar?haha

err ginny aku tak kisah
tapi hermoine TAK BOLEH!!
ada faham? x]

arm said...

ah.
awek kau kan ada.
ko xtakut awek ko minx break?
aku open source.
tade sape2 nak marah.
ha2.

aku nk bwk ginny ngn hermione g 'dinner' ar mlm nih.
ko jgn sebok.

ha2

^^,

---