January 5, 2009

Kami, Gen 2 Dan McD Prosperity Burger

hari ini,seumur hidup aku,kali pertama aku makan burger prosperity dari McD. . owh,sedap,hot dan menarik. . haha. . tapi segala2nya bermula bila ayat-ayat ini terkeluar dari mulut aku,"hana,belanje aku prosperity".niat di hati sekadar gurauan semata. . tibe-tibe beliau me'reply',"ko nak ke?bile?".owh,pucuk dicita,pucuk jugak yang jumpa. . jawapannya semestinya ya. . namun tergerak juga dalam hatiku,banyak ke minah nih duit nak blanje prosperity?regernye saja mencecah lebih RM15. . owh,topup utk 2mggu tuh. . tapi bila dah ada yang rela membelanja,jawapan yang pastinya adalah 'ya' . . . hatta,maka berangkatlah aku,anip dan peah menuju ke Alamanda,Putrajaya dengan menaiki kereta Proton Gen2 milik [ye ke??] hana. .

Namun,hujan xselalunya turun,langit xselalunya cerah,perut xselalunya kenyang,berbagai insiden ngeri dan menyayat hati lagi mendebarkan berlaku silih berganti. . .kereta Gen2 yang kami naiki sedikit tercalar akibat tersagat pada dinding tempat meletak kenderaan,dan hana xputus-putus berfikir,mampukah dia pulang dengan kereta yang masih elok?apakah yang akan terjadi bila keretanya dah x serupa kereta?ohhh~

Ngeri rasanya bila difikirkan semua itu. . namun bila perut da kenyang,dengan aku dan peah melantak prosperity burger,anip dengan chicken mc deluxe nye,dan hana dengan nugget ayam kesukaannya,semua masalah hampir-hampir saja hilang . .

owh,mesin permainan meter cinta memberi jawapan yang sungguh mengejutkan bila peah mencubanya. .

PEAH IALAH HOT STUFF!!!

syukur,kami semua selamat sampai ke uniten. . namun hana masih tidak diketahui jawapannya samada sudah sampai ke rumahnya di putrajaya atau tidak. .ohh,semoga dikau selamat pergi dan pulang,rakanku. . .

15 comments:

heqing said...

bestnye.....
i dun hav tat luck 2 go out wif u all...
im so tired nw....
huhu....

-xarmx- said...

lolx. .
its ok heqing. .
actually me also dun 1 2 go. .
but then anip pjuk me 2 pegi. .

huhu

r u ok?
i dun feel like u were ok. .

---

fakhruddin said...

hey2 hana bawak kereta?
bila pulak dia dapat lesen?
tak cakap kat aku pun
tapi takut aku nak naik,
kalau dia yang bawak
hahaha

Gen-2 tu kereta mak dia kot
huhu

miss keropok lekor said...

best gile citer u.

haha i enjoy gile bace.

keep it up.

:)

-xarmx- said...

hehe. .
to qudin. .
yup2. . .
kete mak die. .
but she said her mom getting a new 1. .
so d gen 2 prob will b hers later. .
but b4 any new car arrived. . .
alredy hace a lil 'signature' on d body. . haha

to miss keropok lekor. .
hehe. .
i'm glad u enjoy it. . (^^,)
well,ive seen that u quite not ok for d moment,am i rite?
so ill try to make sumthing that can cheers u up. .
accidentally. . haha=]

---

heqing said...

if im nt ok i stil will say im ok...
i dun 1 u 2 worry abt me...
n my frens worry abt me....
suddenly tears inside my eyes...
bt i'll nt let it drop....
i wanna b strong....
although its really hard 4 me now....

-xarmx- said...

y. .
i cant believe this. .
y suddenly u bcome so like emo gurl here?
cheer up. .
love will come on its own. . =]
but ur usaha that acts as a catalyst to make it come earlier. . .
jus let it be. . kayh. .
me now. .
u want to b like me?
smpai 4got things tht so common in our life. .
even ur face. .

---

heqing said...

i dunno...
i really dunno...
i hate tis kind of me....
im nt lik tat b4 tis....
so confused...
so uncertain...

-xarmx- said...

lolx. .
actually. .
it is hard when ur facing this stage. . err. . i wuld say it is stage. .
cos almost all tht ive known faced dis kind of prob. .
n me is d worse when handling it. .
cos it feels full of hatred to my own self. . .n d feel of hating luv,women,or wateve related to it. .

jus cntrol urself. .
n dun make stupid things like ive done b4. .
drinking d acid. .

---

heqing said...

wat????
drinking acid???
omg....
i sure will control myself...
jz sth inside me heart....
i've decided wat 2 do...
bt it stil round and round and round inside my mind....

-xarmx- said...

lol.. .
i dun noe wat to say..
juz u need to share it with sum1. .
n dun keep it alone. .
share it. .
posting it in ur blog din make things any change. .

heqing said...

nw evrything is settle....
thx...
really thank you...
arm....
^^

-xarmx- said...

owh. .
ur welcome. .
no problem. . =]

---

fantaghiro said...

hahha.
sesi meluahkn perasaan lak kt cni yeh?
ak pon ye2 jek bace. lol
org da lnje ko prosperity en..
lanje ak bile lak?huu

-xarmx- said...

haha. .
tanak. .
aku tanak blanje ko. .
cos aku xknl ko lg. . =]

anyway,klau de duit byk gile babeng. .
aku blnje ko. .

haha

---