January 8, 2010

2010

dah berkurun jugak rasanya aku xupdate blog ni...membe-membe yg follow pun sibuk tanya, apa jadi dgn blog aku..da mangkat ke? jawapan yg sama gak la yg aku beri,"kemalasan melampaui batas-batas kerajinan"...heh...

alhamdulillah, skng da masuk 2010..mungkin dah tiba masanya aku ubah balik path hidup aku untuk sepanjang tahun baru ni..tapi yg cam-ta-bestnya, macam-macam kontroversi la pulak awal2 tahun ni...
kontro pasal nama tuhan digunakan agama lain la, excident bas la ( err, ni taun lepas punya.. ), exam untuk budak-budak uniten yang bertimpa-timpa la, dan bermacam-macam lagi masalah kontroversi yang kurang munasabah dan tidak berapa wajar dilemparkan pihak-pihak berwajib sewenang-wenangnya... dan yang terbaru, gereja ter-meletup pun ada...konco-konco aku sampai da canang sana sini, kat puchong da ada heli ngan trak polis besepah-sepah, kononnya mencari suspek yang tak bertanggungjawab..haish, tak cukup ke lagi masalah yang dah timbul selama ni?..err, ke heli ngan trak polis ni sekadar berjalan-jalan mengambil angin malam sementara menunggu waktu buat roadblock untuk sang pe-rempit?cam xlogik pulak..



oh, next week aku ada submission yang perlu dihadap, exam..selasa = subject digital logic..sepatah haram pun aku xrevise lagi..sangat bagus...ari khamis = subject mechanical : static, sangat-sangat best...pun sepatah hape aku xstudy lagi...sangat terbaik...


dan yes, dan yes yes lagi, bila kad atm aku rosak..ta-bleyh klua duit da..haha, padan muka ko..terpaksa mengharap pada "adik-beradik" aku, mr. daus jela utk belanja sehari dua ni..muka aku pun da setebal tilam kingcoil bila nak minta duit belanja dapur kat dia...adoi...byk gila jasa dia pada aku..kena tebus balik kaw-kaw ni...


pada yang sudi lagi membaca, rasanya pasni blog aku ni akan kembali hidup la mudah-mudahan..semoga lebih banyak merapu meraban aku kat sini yang akan terpacul keluar..


last but not least, " elakkan typo bila bersembang bersama kami "


No comments: